piątek, 8 listopada 2013

WYGRANE W KONKURSACH NA FACEBOOK'U

W końcu dotarły do mnie przesyłki z nagrodami. Poniższe nagrody wygrałam w konkursach organizowanych na facebook'u. Z tego co zauważyłam Rodzina&kariera często organizuję konkursy, polegające jedynie na odpowiedzeniu na jedno, proste pytanie. Można wygrać bardzo fajne gadżety. Zachęcam Was do polubienia ich stron :)

Wygrałam:

1. Dieta Cambridge KLIKNIJ TUTAJ

- torba zakupowa z juty,
- podstawka pod kubek,
- baton o smaku pomarańczowym,
- koktajl owocowy,
- 2 długopisy,
- teczka.



2. Rodzina i kariera KLIKNIJ TUTAJ

- atomizer,
- przybornik kosmetyczny.


21 komentarzy:

  1. brałam udział w konkursie rodzina&kariera ale chyba się nie udało :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele razy mi się nie udawało, ale w końcu wygrałam :) nie poddawaj się :)

      Usuń
    2. nie poddaje się, walczę cały czas :D

      Usuń
  2. O bardzo fajne! Ten przybornik chyba najlepszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również gratuluje:)

    http://probkigratisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Atomizer mnie zaintrygował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) woda toaletowa z niego nie przecieka jak w innych, które do tej pory posiadałam więc jest dobrze :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. dziękuje :) dzisiaj do zgarnięcia był pen drive 2 G :)

      Usuń
  6. ja czekam na atomizer, ale od kilku tygodni cisza niestety. Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przybornik najlepszy :D
    Gratki :)

    Dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń