sobota, 16 listopada 2013

WYGRANE MYDEŁKA W KONKURSIE OD MENTOR COSMETICS

Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie organizowanym na facebook'u przez Mentor Cosmetics. Do wygrania była mydlana paczuszka. Wystarczyło udostępnić, polubić i skomentować post konkursowy. W środę dowiedziałam się, że wygrałam, a w piątek paczka była już u mnie w domu. Firma oferuje wysokiej jakości produkty chemiczne i kosmetyczne jak również środki parafarmaceutyczne. 

Wygrałam:

- mydło SPA Aromaterapia No.690    ( wartość 14,90 zł ),
- mydło SPA Aromaterapia Piżmo     ( wartość 13,90 zł ),
- mydło SPA Aromaterapia Kiwi        ( wartość 13,90 zł ),
- mydło lecznicze z Ichtiolem 8%      ( wartość 15,90 zł ),
- mydło lecznicze Maryśka z wyciągiem z konopi i sproszkowanymi pestkami winogron ( wartość 19,90 zł ).

Zapraszam Was na fanpage Mentor Cosmetics, na którym często organizowane są konkursy ze świetnymi nagroda.

Mydełka pachną i wyglądają fenomenalnie. Od razu zabieram się za ich testowanie :) 

6 komentarzy: