wtorek, 26 listopada 2013

WSPÓŁPRACA Z PRETTY WOMEN

Kolejną współpracę nawiązałam z PRETTY WOMEN. Firma istnieje na rynku od 2000 roku, oferuje wysokiej jakości suknie i sukienki na wszelkiego rodzaju imprezy okolicznościowe. 

Sukienka wysłana została w piątek,  a wczoraj była już u mnie. W związku z tym, że miałam możliwość wyboru sukienki wybrałam "Malwę" - KLIKNIJ TUTAJ
Przepraszam za tło, niestety sukienka jest typowo na lato więc nie miałam możliwości zrobienia zdjęć w plenerze.

Zalety:
- piękny miętowy kolorek,
- miły materiał,
- ładnie dopasowuje się do sylwetki,
- każdy szczegół jest dopracowany,
- brak wystających nitek,
- rewelacyjna cena,
- posiada halkę dzięki której bielizna nie prześwituje,
- idealna na ważne okazje jak i na co dzień.

Moja ocena: 5/5 !

18 komentarzy:

  1. No już dodałaś szybciutko. Sukienka naprawdę śliczna , powiem ci ze pasuje do ciebie , zdjęcia nawet fajnie ci wyszły ... Naprawdę fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem o tym :) co do zdjęć ... zaprezentuję sukienkę w plenerze jak bd ciepło :P

      Usuń
  2. dostałaś ją pocztą czy kurierem?
    bo do mnie też chyba idzie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuu... Świetnie wyglądasz w tej sukience :)) Gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie świetnie wyglądasz. Fajna współpraca coś innego niż kosmetyki

      Usuń
  4. sukienka prześliczna i idealnie do Ciebie pasuje ::)

    OdpowiedzUsuń