wtorek, 5 listopada 2013

WSPÓŁPRACA Z PORTALEM PREKURSORKI

Tydzień temu nawiązałam współpracę z portalem Prekursorki. Jest to pierwszy portal badawczy gromadzący opinie kobiet w Polsce. Prowadzą badania marketingowe oraz testy produktów. Dają możliwość bezpłatnego przetestowania pełnowartościowych produktów w zamian za dodanie opinii lub wypełnienie ankiety on-line. 


Wczoraj otrzymałam do testowania krem koloryzujący Palette Intensive Color Creme od Schwarzkopt. Miałam do wyboru kilka odcieni, ostatecznie zdecydowałam się na jasny brąz  ( N4 ). 



11 komentarzy:

  1. Gratki też czekam na swoją paczkę od nich :) Może jutro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś ostatnio przesyłki się spóźniają :D

      Usuń
  2. a kiedy testy? jestem ciekawa jaki kolorek wyjdzie ;) własnie jestem w trakcie poszukiwań czegoś dla siebie własnie w takim kolorze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie za jakieś 3 tygodnie, nie dawno farbowałam :)

      Usuń
    2. używam tych farb od bardzo dawna :) jestem zadowolona :)

      Usuń
    3. teraz mam z Garniera i bardzo szybko się spłukuje ;> może ta będzie lepsza :)

      Usuń
    4. ta trzyma się dość długo :)

      Usuń
  3. Palette strasznie zniszczyła mi włosy. mam nadzieję, że Tobie kolorek wyjdzie ładny i nie zniszczy Ci włosów. Owocnego testowania :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włosy farbuję już ponad 5 lat, używam prostownicy i suszarki, i jak narazie włosy mam zdrowe ( ale cienki ;> ) zobaczymy jak będzie po użyciu tej farby :D

      Usuń