poniedziałek, 25 listopada 2013

WSPÓŁPRACA Z MADAME L'AMBRE

Kilka dni temu nawiązałam współpracę z MADAME L'AMBRE. Marka ta jest nowością na polskim rynku. Kosmetyki Madame L'ambre produkowane są w oparciu o profesjonalne receptury, nowoczesne technologie, na bazie najlepszych surowców i wyselekcjonowanych składników aktywnych. Oryginalność i wyjątkowość Madame LAMBRE to wysoka jakość, ale także czar ręcznie robionych opakowań.

Dostałam: 

- krem pod oczy,
- podkład z pompką,
- puder prasowany,
- cień prasowany w kolorze brązu,
- cień prasowany w kolorze różu,
- konturówkę do ust w przepięknym kolorze fuksji.

Serdecznie dziękuje za wszystkie otrzymane kosmetyki. Bardzo ciekawa jestem jak sprawdzą się na mojej twarzy. Opakowania kosmetyków urzekły mnie, są naprawdę przepiękne. 


16 komentarzy: