niedziela, 3 listopada 2013

WSPÓŁPRACA Z FIRMĄ BRZEŚĆ

Kilka dni temu otrzymałam produkty spożywcze w ramach współpracy z firmą Brześć. Jest to firma rodzinna produkująca tradycyjne wyroby cukiernicze oparte na domowych recepturach. Oferują m. in. ptysie, drożdżówki, ciasta drożdżowe, babki, pierniki oraz kruche ciasteczka. Słomka ptysiowa i groszek ptysiowy produkowane są bez konserwantów, barwników i aromatów.



Otrzymałam:

- ciasteczka francuskie ( 200 g ),
- amonki z cynamonem ( 250 g ),
- groszek ptysiowy ( 125 g ).

8 komentarzy:

  1. Ile pyszności :) Milego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam dokładnie to samo (i pewnie tego samego dnia) zostało już tylko kilka groszków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi został groszek ptysiowy, oprócz dodatku do zup myślę jak go jeszcze wykorzystać :D

      Usuń
  3. U mnie troszkę inna paczuszka z tymi pysznościami, recenzja to czysta przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń