poniedziałek, 11 listopada 2013

TY TEŻ WYGRAJ WYCIECZKĘ LUB ZESTAW FILIŻANEK TCHIBO

Kilka dni temu wzięłam udział w promocji " Podróż do źródeł kawy z Tchibo ". Po 3 dniach otrzymałam sms'a o wygranym zestawie filiżanek. Teraz muszę jedynie wysłać im wypełniony formularz z dołączonym dowodem zakupu. Szanse na wygranie nagrody gwarantowanej są bardzo duże, ponieważ mało osób bierze w niej udział. Zauważyłam, że w niektórych dniach zaledwie parę osób wzięło udział. Mimo wszystko najlepiej zarejestrować swój paragon dokładnie po północy. Już dawno nie było tak fajnej akcji. Powodzenia ! :)

Zasady:

  1. Kup opakowanie promocyjnej kawy Tchibo.
  2. Zachowaj dowód dokonania zakupu.
  3. Zarejestruj paragon oraz wybierz nagrodę główną
    (podróż do Gwatemali, Meksyku, Brazylii lub Kenii), o którą chcesz grać,
    korzystając z zakładki „Formularz Zgłoszeniowy”.
  4. Każdego dnia 100 pierwszych zgłoszeń zdobywa zestaw filiżanek.
    Losowanie Nagród Głównych odbędzie się 23.12.2013r.
  5.   Zakupu i zgłoszenia do loterii dokonaj w okresie od 21.10.2013r. do 22.12.2013r.

Nagrody:
  1. podróż do Gwatemali, Kenii, Brazylii lub Meksyku,
  2. dodatkowo, codziennie możesz wygrać jeden ze 100 zestawów filiżanek.


8 komentarzy:

  1. nie piję Tchibo ;P
    ale filiżanki bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna stronka bede tu zagladac :)wszystkocozafree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszna kawa i ładne filiżanki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak masz zamiar kupić kawę to od razu możesz zgarnąć filiżanki :P

      Usuń
  4. Ja rejestrowałam 4 kody i nie dostałam żadnego sms'a w związku z wygraną :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po kilku wpisach na blogach więcej osób zainteresowało się akcją. Zawsze rejestrowałam kody zaraz po północy, im później ktoś rejestrował tym zmniejszał swoje szansę na wygraną. A Ty o której godzinie rejestrowałaś ?

      Usuń