niedziela, 24 listopada 2013

RECENZJA WYROBU MEDYCZNEGO BETA SKIN

Zapraszam Was na post poświęcony recenzji wyrobu medycznego otrzymanego w ramach współpracy z firmą Beta Skin. O współpracy informowałam Was TUTAJ .


Od producenta :

Beta-Skin Natural Active Cream to unikalna formuła zapewniająca bezpieczne stosowanie, niwelująca objawy towarzyszące poszczególnym dermatozom, tj. uporczywy świąd, uczucie pieczenia, zaczerwienienie oraz suchość skóry i nadmierne łuszczenie. Wyrób wykazuje intensywne właściwości regenerujące, łagodzące zmiany skórne, regulujące wzmożony łojotok i nadmierne rogowacenie.

Beta-Skin Natural Active Cream należy stosować w obrębie nieuszkodzonej skóry twarzy i innych partii ciała. Wyrób przeznaczony jest do stosowania we wspomaganiu leczenia, a także w łagodzeniu przebiegu następujących chorób skóry:
  • łojotokowe zapalenie skóry
  • atopowe zapalenie skóry
  • kontaktowe zapalenie skóry
  • łuszczyca
  • trądzik młodzieńczy

Moja opinia: 

Bardzo ucieszyłam się z możliwości przetestowania produktu Beta Skin. Od kilku lat jak u większości dziewczyn, na twarzy występują zmiany skórne. W zależności od pory roku jak i zaburzeń wewnątrz naszego organizmu zmiany te przeważnie mają charakter negatywny. W swoim życiu wypróbowałam wiele kremów antytrądzikowych, kilka razy byłam na oczyszczaniu twarzy u kosmetyczki. Na dłuższą mete żadna metoda nie poradziła sobie z moim trądzikiem. Po otrzymaniu Beta Skin, przeczytałam dołączone ulotki jak i przeanalizowałam jego skład. Spodziewałam się znacznego postępu w wyglądzie mojej skóry. Beta Skin używałam codziennie rano i wieczorem na suchą, oczyszczoną skórę twarzy. W pierwszej fazie zauważyłam pogorszenie, które trwało ponad dwa tygodnie. Nie byłam wcale zdziwiona, ponieważ w takiej fazie następuje dogłębne usunięcie niedoskonałości znajdujących się pod skórą. W trakcie kuracji zaobserwowałam ograniczenie wydzielanego sebum zwłaszcza w strefie T. Po około 3 tygodniach zauważyłam, że mam o wiele mniej niedoskonałości, odrobinę oczyszczone pory, a także odżywioną twarz. Skóra twarzy po zastosowaniu tego produktu jest dobrze nawilżona oraz gładka w dotyku. Zapach jest bardzo przyjemny, odrobinę ziołowy. Konsystencja dość gęsta. Ten produkt medyczny jest wydajny, stosując go niecałe półtora miesiąca zużyłam dopiero 30 ml próbki. Polecam ze względu na zadowalające efekty. 


Zalety:
  1. łatwa aplikacja,
  2. nie uczula,
  3. wygładza,
  4. ładne, proste opakowanie,
  5. dobry skład,
  6. wydajny,
  7. odżywia, 
  8. idealna konsystencja,
  9. przyjemny, ziołowy zapach,
  10. ogranicza wydzielanie sebum,
  11. znacznie oczyszcza zatkane pory,
  12. zapewnia równowagę nawilżenia.

Wady:
  1. dostępność,
  2. cena.
Moja ocena: 4/5 !

2 komentarze: