piątek, 1 listopada 2013

RECENZJA OTRZYMANYCH RZECZY OD FITCHOICE

Dzisiejszy post poświęcę na recenzję otrzymanych rzeczy od firmy FITCHOICE. KLIKNIJ TUTAJ

Dzięki współpracy dostałam shaker, pojemniki do przechowywania żywności oraz bidon.

1. Najbardziej zadowolona jestem z shaker'a. Pojemność shaker'a to 700 ml. Składa się z 4 elementów. Posiada sitko, zakręcane wieczko oraz zakręcany ustnik. Dzięki odkręcanemu ustnikowi możemy od razu spożyć przyrządzony napój, bez konieczności nalewania go do szklanki. Podczas odmierzania napoju można skorzystać z jednej z dwóch miarek ( mierzonych w ml lub uncjach ). Idealnie spisuje się do przygotowania koktajli, a także do robienia mrożonej kawy.  Zastosowań tego shaker'a jest bardzo wiele.  KLIKNIJ TUTAJ

Moja ocena: 5/5 !

2. Ucieszyłam się także z dwóch pojemników do przechowywania żywności. Pojemniki są duże, wysokie i solidnie wykonane. Gwarancję jakości otrzymujemy od firmy Buchsteiner. Bez problemów pomieścimy w nich dwie duże kanapki. W porównaniu z innymi posiadanymi przeze mnie pojemnikami nie było to możliwe. KLIKNIJ TUTAJ

Moja ocena: 5/5 !

3. Ostatnią rzeczą był bidon reklamowy o pojemności 650 ml, którego oddałam bratu. Jak wiadomo bidonów nigdy za wiele. KLIKNIJ TUTAJ


Moja ocena: 5/5 !

Wszystkie rzeczy spisują się rewelacyjne oraz zgodnie ze swoim przeznaczeniem. Polecam!

4 komentarze: