niedziela, 10 listopada 2013

RECENZJA OTRZYMANYCH PRODUKTÓW OD BRZEŚĆ

Kolejny post poświęcony recenzji. Dziś recenzja otrzymanych produktów spożywczych w ramach współpracy z firmą Brześć.




1. Ciasteczka francuskie

Informacje od producenta:

Słodka przekąska, którą można się zajadać przy kawie lub herbacie. Sprawdza się jako samodzielny słodycz, jednak jedzona jest czasami w ciekawy sposób, uprzednio maczana w herbacie lub kawie. Zamoczenie ciasteczek dosłownie na sekundę sprawia, że szybko chłonie aromat napoju.

Moja opinia:

Niesamowicie lekkie, słodkie i chrupiące. Posypane są cukrem . Każdy w rodzinie jadł je na własny sposób. Rodzeństwo maczało ciasteczka w roztopionej czekoladzie, dorośli woleli je jeść jako dodatek do kawy czy herbaty. Nie przetrwały na stole nawet 10 minut ;)

Waga: 200 g
Moja ocena: 5/5 !

2. Amonki z cynamonem

Informacje od producenta:
Pyszne,świeże,kruchutkie ciasteczka,które wręcz rozpływają się w ustach. Smakują jak domowej roboty.Dzięki nim przeniesiesz się od razu w świat dzieciństwa. Sprawdzają się idealnie jako stały dodatek mający swoje miejsce na stole.
Moja opinia:
Po otwarciu opakowania poczułam przepyszny zapach cynamonu. Ciasteczka są delikatnie kruche, słodkie i smacznie wyglądają. Idealne jako dodatek do kawy czy herbaty. W pełni podzielam zdanie producenta, faktycznie ciasteczka rozpływają się w ustach. Znikają w ekspresowym tempie, co tylko potwierdza, że są przepyszne.
Waga: 250 g 
 Moja ocena: 5/5 !

3. Groszek ptysiowy:
Informacje od producenta:
Małe kuleczki groszku ptysiowego to składnik wielu smacznych zup i kremów. Groszek sprawia, że zupy i kremy nabierają gęstszej konsystencji a jedzenie ich sprawia jeszcze więcej przyjemności, nie tylko dzięki walorom smakowym. Stosowany jest między innymi do takich zup jak cebulowa i pomidorowa a także kremów np. z brokuł.
Moja opinia:
Ten produkt przetestowałam w ostatniej kolejności. Stosowałam go do zup-kremów ( zupa krem z ziemniaków, zupa krem z marchwi czy też do zwykłej zupy grochowej zamiast grzanek ). Ten groszek ptysiowy jest bardzo chrupki, lekko słony i niesamowicie smaczny. W porównaniu do innych groszków ten po dodaniu go do zupy szybko mięknie, ale pozostaje w swoim kształcie i nie "zlewa" się z zupą. Można je też jeść same. Zachęcam wszystkich do ich spróbowania, idealnie urozmaicają zwykłe zupy. 
Waga: 125 g
Moja ocena: 5/5 !

Posumowanie:
Otrzymane produkty wszystkim przypadły do gustu. Bardzo się cieszę, że moja rodzina miała możliwość przetestowania tych pyszności. Nigdy nie miałam do czynienia z powyższymi wyrobami cukierniczymi. Od dnia ich spróbowanie kojarzą nam się z wysoką jakością smaku. Polecam wszystkim, z pewnością podzielicie mój zachwyt :)

9 komentarzy:

  1. I wszystkie wyglądają pysznie, wierzę na słowo, że są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze możesz się sama przekonać :) u siebie w mieście niestety tych wyrobów nie widziałam

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. współprace spożywcze najlepsze :)

      Usuń
    2. nie zawsze :P miałam koktajle i zupy od DietyLight to nie dało się przełknąć :D

      te produkty jednak wyglądają na smaczne :)

      Usuń
  3. Zazdroszczę takiej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dołączyłam do obserwatorów:)
    Ja również dostałam:)
    Zapraszam również do siebie http://mojblogowyswiat.blogspot.com/
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń