poniedziałek, 18 listopada 2013

RECENZJA OLEJKU JOJOBA DO WŁOSÓW I SKÓRY

Dziś zapraszam Was na recenzję 100 % Naturalnego Olejku Jojoba do włosów i skóry od Eden Organic Care, który otrzymałam w ramach współpracy z Forever Young. O podjęciu współpracy pisałam TUTAJ.



Informacje od producenta: 

Olejek jojoba zawiera wysokie stężenie przeciwutleniaczy, aminokwasów, kwasów Omega 6 i 9, kwasów tłuszczowych i witamin A, D i E, które są wyjątkowo ważne w utrzymaniu zdrowej skóry oraz zdrowego wyglądu i struktury włosów . Stosowanie olejku jojoba może:


W przypadku skóry:                                                                 W przypadku włosów:

- zwiększyć poziom nawilżenia skóry                                          - wzmocnienia mieszków włosowych
- pomóc w utrzymaniu zdrowszej i bardziej miękkiej skóry            - poprawienia stanu skóry 
- zmniejszyć wygląd zmarszczek i linii na twarzy                         - zmniejszenia łupieżu 
- przywrócić naturalny blask i jedwabistość skóry                         - zapobiegania wypadania włosów
- czy też nawilżyć suchą i/lub łuszczącą się cerę                         - ograniczenia ich przetłuszczania

                                                                                                - przywrócenia naturalnego blasku i połysku 

Moja opinia:

Zacznę może od tego, że olejek stosowałam wyłącznie na włosy. Nakładałam ok. 4 pompki, wmasowywałam go w skórę głowy po czym zostawiałam na ok. 30 minut, a następnie myłam włosy szamponem ( bez silikonów ). Od kilku lat swoje włosy poddaje zabiegom chemicznym. Już po kilku dniach stosowania zauważyłam znaczną poprawę w wyglądzie moich włosów. Po pierwsze moje słabe, przesuszone i zniszczone włosy zostały mocno nawilżone i odżywione. Moje włosy są teraz miękkie w dotyku, puszyste i sprężyste. Zauważyłam też, że mniej przetłuszczają mi się i są pełne połysku. Po umyciu włosy są lepsze w układaniu i rozczesywaniu. Olejek zapobiega także wypadaniu włosów ( mniej więcej o połowę niż zazwyczaj ). Jestem bardzo zadowolona z jego właściwości, cieszę się tym bardziej, że jego skład jest 100 % naturalny. Po niecałym miesiącu stosowania olejku, zostało mi jeszcze go ponad połowę buteleczki. Jeszcze nigdy nie miałam swoich włosów w tak doskonałej kondycji! Polecam go wszystkim chcących poprawić wygląd swoich włosów za niewielkie pieniądze. 


Zalety:

- 100 % naturalny skład,
- pojemność ( 50 ml ),
- wydajny,
- przystępna cena,
- ładne opakowanie,
- wygodne dawkowanie olejku,
- nawilża,
- dodaje blasku,
- wzmacnia,
- odżywia,
- zmiękcza włosy.

Minusy:

- brak.

Moja ocena: 5/5 !


5 komentarzy:

  1. Słyszałam trochę o tym olejku że jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najważniejsze, że się sprawdził ;)
    czytam o nim ostatnio wiele dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak sama nie myślałam, że olejek może tyle zdziałać :)

      Usuń