czwartek, 21 listopada 2013

RECENZJA GADŻETÓW OD MULTIGRAW

Dziś post dotyczący recenzji otrzymanych gadżetów od MULTigraw. 


Pierwszym gadżetem, którego zaczęłam używać był ręczny laminator termiczny. W zestawie dołączone były baterie Energizer. Ten gadżet pozwala nam zachować dłuższą świeżość produktów przechowywanych w opakowaniach. Zgrzewarka gotowa jest do działania w zaledwie kilka sekund od jej uruchomienia. Wystarczy zdjąć blokadę, przeciągnąć urządzeniem w miejscu w którym potrzebujemy utworzyć zgrzew i gotowe! 
Z tyłu urządzenia znajduje się magnes umożliwiający przymocowanie go do lodówki. Bezprzewodowa, poręczna i praktyczna.


Moja ocena: 5/5 !

Kalkulator jest cienki, zgrabny oraz solidnie wykonany. Zajmuje mało miejsca. Cechuje się bezproblemową obsługą. Podczas obliczeń przyciski się nie zacinają, posiada 8-cyfrowy wyświetlacz. Podoba mi się, że jest wielofunkcyjny. Oprócz kalkulatora mamy linijkę, która często jest mi potrzebna. Do kalkulatora z linijką dołączone było eleganckie etui, które pozwala na zapobieganie powstawaniu zarysowań. 


Moja ocena: 5/5 !

Kolejnym otrzymanym gadżetem było sitko do herbaty. Sitko ma bardzo ciekawy kształt, osobiście przypomina mi ogon delfina. Efektywnie wygląda w filiżance czy też kubku zaciekawiając wszystkich, a zwłaszcza dzieci. W sitku umieszczone są malutkie otwory, które nie uwalniają drobnych fusów z mieszanek herbat czy ziół. Uważam, że to najistotniejsza zaleta. Miałam już wiele sitek, niestety większość z nich przepuszczała fusy do wody, Sitko jest łatwe w czyszczeniu, nie zmienia smaku zaparzonej herbaty. 


Moja ocena: 5/5 ! 

Ostatnim gadżetem był otwieracz do listów z zestawem karteczek samoprzylepnych. Używam go nie tylko do otwierania kopert ale także do otwierania paczek, przecinania kartek czy taśmy. Możemy korzystać także z karteczek samoprzylepnych, które występują w kilku jaskrawych kolorach. 

Moja ocena: 5/5 !




Jeszcze raz dziękuje Multigraw za możliwość użytkowania tych gadżetów. Z każdego jestem bardzo zadowolona i polecam Wam zapoznać się z ich ofertą. Każdy znajdzie coś dla siebie i swoich bliskich.  


6 komentarzy:

  1. Przydatne gadżety w domu . Przydał by mi się ten zgrzewacz

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno kupie siteczko do herbatki jak znalazł ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne gadżety :D Bardzo przydatne ;D

    OdpowiedzUsuń