poniedziałek, 4 listopada 2013

RECENZJA CHRUPIĄCYCH WARZYW I OWOCÓW OD CRISPY

Zapraszam Was na dzisiejszy post poświęcony recenzji otrzymanych produktów w ramach współpracy z Crispy Natural. 

KLIKNIJ TUTAJ

1. Chrupiące plasterki jabłka:

Informacje od producenta:

Pełnego dojrzałych i smacznych jabłek, najlepszych polskich owoców, bogatych w witaminy i błonnik. Chipsy z jabłek to nasza specjalność, są słodkie chociaż nie dodajemy do nich cukru. Zawierają jedynie naturalnie występujące cukry. Spróbuj więc chrupiących plastrów jabłek o różnych smakach: naturalnych, z cynamonem, z sokiem truskawkowym lub z przecierem z bananów. Z pewnością wybierzesz swój ulubiony smak. Crispy Natural uzyskały pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka. Wyróżnia je wysoka zawartość błonnika pokarmowego.

Moja opinia: 
Zacznę najpierw od chrupiących plasterków jabłka. W całej mojej rodzinie zrobiły największą furorę. Plasterki jabłka są odrobinę słodkie. Są pyszne, chrupiące, zdrowe i sycące. Idealna przekąska między posiłkami. Z pewnością je kupie w innych odsłonach smakowych. Uwaga jedzenie ich wciąga ! 

Moja ocena: 5/5 !

Waga: 20 g 
Cena: ok. 2,20 zł



2. Chrupiące plasterki truskawki: 

Informacje od producenta:

Zatrzymaj zapach i smak truskawek przez cały rok. Specjalnie dla Ciebie zebraliśmy najwyższej jakości, świeże, polskie owoce, zamieniając je w chrupiące i aromatyczne plasterki truskawek dostępne o każdej porze roku. Teraz masz 100% naturalnych truskawek, bez dodatku cukru zawierają naturalnie występujące cukry, którymi możesz zajadać się kiedy tylko zechcesz.

Moja opinia: 

Drugie w kolejności są chrupiące plasterki truskawki. Są równie pyszne, chrupiące oraz zdrowe. Ich smak jest kwaskowaty co mi absolutnie nie przeszkadza. Wg mnie ich wielkość jest idealna.

Moja ocena: 5/5 !

Waga: 12 g 
Cena: ok. 2,20 zł



3. Chrupiące plasterki pomidora z bazylią i oregano: 

Informacje od producenta:

Pomidory dojrzewające na słońcu a nie w szklarni. Właśnie takie pomidory, zerwane prosto z polskiego krzaka, zostały pokrojone w plastry i wysuszone. Z nich powstały Crispy Natural, nowe chipsy ze świeżych, dojrzałych pomidorów. Suszone, niesmażone, naturalne. Z bazylią i oregano, ziołami które podkreślają ich delikatny smak. Dodatkowym atutem tych chipsów jest wysoka zawartość błonnika pokarmowego.

Moja opinia: 
Spośród wszystkich otrzymanych chipsów najmniej przypadły mi do gustu chrupiące plasterki pomidora z bazylią i oregano. Za to moi rodzice byli nimi zachwyceni i się nimi zajadali. Zawartość jednej paczki postanowiłam wykorzystać do spaghetti. Odrobinę je pokruszyłam i wrzuciłam do sosu. Smak był bardziej wyrazisty niż zwykle. Po pokruszeniu można je wykorzystać do pizzy, zapiekanek czy nawet posypać nimi kanapki. Chipsy te są zdrowe, aromatyczne i chrupiące. 

Moja ocena: 4/5 !

Waga: 20 g 
Cena: ok. 2,50 zł


Posumowanie:

Moim zdaniem te chipsy są idealnym zamiennikiem tradycyjnych chipsów ziemniaczanych. Nie zwierają konserwantów, ani sztucznych barwników, a także nie są sztucznie słodzone. Przede wszystkim nie są smażone na głębokim tłuszczu, a są jedynie poddane procesowi suszenia. Posiadają wysoką zawartość błonnika pokarmowego. Ich zapach i smak jest naturalny. Małe opakowania, które możemy pomieścić bez problemu w naszych torebkach czy pudełkach śniadaniowych naszych pociech. Zdecydowanie polecam i zachęcam do spróbowania. Każdy znajdzie chipsy o smaku idealnym dla siebie.


4 komentarze:

  1. jeszcze nie miałam okazji ich pochrupać, ale kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. z wielką chęcią spróbowałabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marchewkowe i pomidorowe -okropne Owocowych nie jadłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja marchewkowych nie jadłam :) natomiast kupiłam plasterki jabłka z przecierem bananowym i mi najbardziej posmakowały :)

      Usuń