środa, 6 listopada 2013

RECENZJA CHLEBKÓW PROBODY

Z racji tego, że listonosz strajkuje, postanowiłam napisać recenzję tym razem otrzymanych w ramach współpracy chlebów ProBody. Zapraszam do poprzedniego postu, w którym opisałam najistotniejsze informacje. KLIKNIJ TUTAJ



Do przetestowania otrzymałam dwa chlebki ProBody. Zapakowane i przechowywane były w papierowych torebkach. Jeden chleb został zjedzony już pierwszego dnia. Natomiast drugi chleb zostawiłam, żeby sprawdzić przez jak długo utrzyma swoją świeżość. Doliczając czas dostawy, chleb po 6 dniach nadal był świeży. Chlebek podczas krojenia wcale się nie kruszy, jest smaczny, zdrowy i bardzo sycący. Idealny na śniadanie, kolacje czy nawet do pracy. Zawiera mnóstwo składników pełnoziarnistych i nasion. Jest miękki, pysznie pachnący. Zauważyliśmy, że chleb przyspiesza przemianę materii. Chleb ProBody zawiera o wiele mniej węglowodanów i o wiele więcej białka niż zwykłe chleby mieszane. Polecam wszystkim, którzy cenią sobie jakość spożywanego pieczywa.

Moja ocena: 5/5 !


2 komentarze: