sobota, 9 listopada 2013

RECENZJA BŁYSZCZYKU "GLANCE SHINE" OD QUIZ COSMETICS

Dzisiejszy post poświęcę na napisanie recenzji błyszczyka do ust " Glance Shine " nr 10. Kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy z Quiz Cosmetics.



Informacje od producenta:

Delikatnie, a zarazem efektownie podkreśla usta, nadając im subtelny kolor i blask. Kompleks witamin i naturalnych składników odżywczych pielęgnuje usta i utrzymuje odpowiedni poziom ich nawilżenia. Błyszczyk zapewnia efekt większych, aksamitnych i cudownie błyszczących ust przez długi czas.

Moja opinia:

Otrzymany błyszczyk znajduje się w przezroczystej buteleczce, która pozwala nam na bezproblemowe sprawdzanie pojemności kosmetyku. Błyszczyk posiada wygodny aplikator w formie tradycyjnej gąbeczki. Za pomocą gąbeczki równomiernie rozprowadzimy błyszczyk na ustach. Aby pokryć w całości usta, jednocześnie uzyskując intensywny odcień wystarczy kilka pełnych pociągnięć. Kosmetyk optycznie powiększa usta za sprawą połyskujących drobinek. Konsystencja jest w sam raz, nie za gęsta ani zbyt lejąca.Nie zauważyłam, żeby wysuszał mi usta, wręcz przeciwnie delikatnie je nawilża. Odrobinę skleja usta. Zapach jest bardzo przyjemny, osobiście kojarzy mi się z landrynkami. Pojemność błyszczyku to 7,5 ml. 
Jestem pod wielkim wrażeniem trwałości, właściwości, uzyskanych efektów po aplikacji oraz przystępnej ceny tego błyszczyku. Do wyboru mamy kilka bardzo ładnych kolorków. Każda z pewnością znajdzie odcień błyszczyku idealny dla siebie.  

Zalety:
  1. łatwa aplikacja,
  2. łatwo dostępny,
  3. wydajny,
  4. szeroki wybór kolorystyczny,
  5. niska cena ( ok. 5 zł )
  6. idealna konsystencja,
  7. nie podkreśla suchych skórek,
  8. przyjemny zapach,
  9. trwały,
  10. nawilża usta,
  11. delikatny połysk,
  12. bardzo ładny kolor,
  13. opakowanie.
Wady:

          odrobinę skleja usta  

Moja ocena: 5/5 !



8 komentarzy:

  1. lubię ich błyszczyki ;)
    ładny efekt na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki delikatny :) w ciemnych kolorkach się nie widzę :)

      Usuń
    2. również mi się podoba :)

      Usuń
  2. Ładnie wygląda na ustach, lecz ja na swoich błyszczyków nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dawniej też za nimi nie przepadałam, teraz je uwielbiam :D

      Usuń
  3. Tańszy odpowiednik Loreala ;]

    OdpowiedzUsuń