środa, 30 października 2013

WSPÓŁPRACA Z PROBODY

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą ProBody. Firma oferuje pieczywo wysokobiałkowe i niskowęglowodanowe ze składnikami pełnoziarnistymi i nasionami. Chleb ProBody zawiera około 90 % mniej węglowodanów i około 300% więcej białka niż zwykłe chleby mieszane. 


KLIKNIJ TUTAJ


Własności odżywcze ProBody wynikają z innowacyjnej receptury w skład której wchodzi m.in.:

1. białko pszenne, 
2. mąka sojowa,
3. śruta sojowa,
4. składniki pełnoziarniste: 
- pełnoziarnista mąka pszenna orkiszowa, 
- zakwas z pełnego ziarna pszenicy orkisz,  
5. nasiona: 
- siemię lniane (żółte i brązowe), 
- nasiona słonecznika, 
- sezam,
6. błonnik jabłkowy, 
7. otręby pszenne.

Dodatkowe informacje:

- pieczywo posiada niski indeks glikemiczny – 33,5
- pasuje do niskowęglowodanowego sposobu odżywiania się,
- świetnie sprawdza się w uzupełnieniu diety diabetyków,
- smaczny chleb, długo zachowujący świeżość,
- doskonałe pieczywo na tosty.


6 komentarzy:

  1. po zjedzeniu też stwierdziłam, że są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakiś czas temu też nawiązałam współpracę blogową z ProBody!
    Pieczywo mają GENIALNE !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam mniam też dostałam - pycha :D

    OdpowiedzUsuń