czwartek, 31 października 2013

RECENZJA OTRZYMANEJ STATUETKI OD CrystalCiTY

Informacje od producenta:

Piękna, trójwymiarowy róża o rozłożystym pąku i wyjątkowo plastycznych płatkach wygrawerowana w szklanym świeczniku. Będzie stanowiła cudowną ozdobę każdego pokoju, gdy płomień świecy efektownie rozświetli uwieczniony w szkle Kwiat Miłości. Świecznik możesz zamówić razem z grawerunkiem własnej dedykacji tworząc z niego wyjątkowo osobisty podarunek. Ta piękna róża to wspaniały prezent zarówno na Walentynki, jak również urodziny bądź rocznicę ślubu. Z takim upominkiem zrobisz oszałamiające wrażenie.

Wartość tej statuetki to : 146 zł (nie wliczając kosztów związanych z wysyłką)

Moja opinia:


Dziś otrzymałam w ramach współpracy swoją spersonalizowaną statuetkę wykonaną metodą grawerowania laserowego 3D od CrystalCiTYW ciągu 2 dni roboczych mój projekt był już gotowy. Przesyłka była bardzo dobrze zabezpieczona, tak więc statuetka dotarła do mnie w idealnym stanie. W paczce znajdowało się eleganckie pudełko w kolorze fioletowym wyścielony materiałem takiego samego koloru. Oprócz futerału otrzymałam również ściereczkę z logo firmy przeznaczoną do czyszczenia szklanej statuetki. Moja statuetka jest wykonana ze szkła o wymiarach  6x6x10 cm. Przedstawia przepiękną róże, poniżej znajduję się cytat. Każdy element jest starannie wykonany, boki idealnie wyszlifowane. Wybrałam statuetkę w formie świecznika ponieważ spełnia więcej funkcji niż zwykłe statuetki. Przede wszystkim świetnie się prezentuje na półce, a wieczorem pięknie oświetla nam część pokoju, tworząc sentymentalny klimat. 

Uważam, że jest to niepowtarzalny prezent na każdą okazję. Jeżeli zastanawiasz się czy warto, napiszę, że nie warto się zastanawiać a od razu zdecydować się na zakup. Wystarczy tak niewiele, aby uszczęśliwić ukochaną osobę. Polecam !

Ocena: 5/5 !

Tak prezentuje się wybrana przeze mnie statuetka:




5 komentarzy:

  1. Widziałam wcześnie statuetki te, ale ze świecznikiem jeszcze nie widziałam. Fajny pomysł na połączenie dwóch rzeczy w jedną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cytat bardzo podobny do mojego :) Bardzo mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybraliśmy taki, który najbardziej do nas pasuje :) mam nadzieję, że nie zastrzegłaś praw do niego :P :P

      Usuń