niedziela, 20 października 2013

RECENZJA LAKIERU DO PAZNOKCI SAFARI od QUIZ COSMETICS

Zapraszam Was na recenzję lakieru do paznokci Safari w przepięknym czerwonym kolorze ( nr 385 ) Kosmetyk otrzymałam do testowania w ramach współpracy z:


Lakier bardzo szybko schnie i dobrze się rozprowadza. Wystarczą jedynie 2 warstwy, aby bez problemu równomiernie pokryć płytkę paznokcia. Przez kilka dni utrzymuje piękny połysk, jest trwały. Pędzelek idealnie dopasowuje się do trudnych miejsc, nie jest ani za szeroki ani za wąski, jest po prostu w sam raz. Ze względu na dużą dostępność innych kolorów zamierzam przetestować resztę. Nie lubię przepłacać więc jak za taką jakość produktu cena jest zachwycająca!


Zalety:
  1. niska cena ( ok. 2,50 zł - 4 zł ),
  2. spora pojemność,
  3. szeroki wybór kolorystyczny,
  4. bardzo dobre krycie,
  5. trwały,
  6. łatwy w zmyciu,
  7. idealna konsystencja,
  8. wielkość i funkcjonalność pędzelka,
  9. nie pachnie aż tak intensywnie chemią,
  10. szybko wysycha,
  11. nie pozostawia smug, bąbelków,
  12. nie działa negatywnie na strukturę paznokcia,
  13. łatwo dostępny; ( "chińskie" sklepy, sklepy internetowe, sklepy po 4 zł, osiedlowe itp. )

Wady:

           nie zauważyłam żadnych

Uwagi:

           lakier utrzymuje się spokojnie na pazurkach 2-3 dni bez odprysków. Jeżeli chcemy przedłużyć jego "żywotność" wystarczy użyć utwardzacza.

Moja ocena: 5/5 !



7 komentarzy:

  1. fajny kolorek:) ja właśnie szukam jakiegoś fajnego lakieru w czerwonym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten kolorek jest dla mnie idealny wpada odrobinę w odcień malinowy :)

      Usuń
  2. ;o śliczneeee stosujessz odżywki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie stosuje odżywek odkąd pamiętam miałam długie, zdrowe i mocne pazurki :)

      Usuń