wtorek, 29 października 2013

RECENZJA CIENI DO POWIEK QUIZ COSMETICS

Zapraszam Was na recenzję cieni do powiek w czterech różnych kolorach ( nr 421 ) Kosmetyk otrzymałam do testowania w ramach współpracy z Quiz Cosmetics:



Zacznę może od tego, że cienie mnie nie uczuliły - a akurat tego najbardziej się obawiałam. Najbardziej spodobały mi się stonowane kolory. Różu będę używać jedynie w załamaniu powieki. Można zróżnicować stopień nasycenia koloru, zwilżając aplikator wodą. Do wyboru mamy wiele kolorystycznych połączeń. Jakość cieni za tak niską cenę jeszcze bardziej przemawia za ich kupnem. Te cienie są idealnym przykładem na to, że tanie nie znaczy złe :)

Zalety:
  1. niska cena ( ok. 4 zł ),
  2. szeroki wybór kolorystyczny,
  3. długo się utrzymują na powiekach,
  4. brak problemów z ich demakijażem,
  5. kilka kolorów w jednej paletce,
  6. nie osypują się,
  7. łatwa aplikacja,
  8. wydajne,
  9. trwałe,
  10. łatwo dostępne.

Wady:

           zawierają drobinki połyskujące ( zaliczam się do grona osób unikających brokatu, ale innym osobą może się to podobać ).

Uwagi:

           cienie spokojnie utrzymują się na powiekach ok. 6-8 godzin bez użycia bazy pod cienie, po tym czasie lekko się rolują.

Moja ocena: 5/5 !




4 komentarze:

  1. fajne zestawienie kolorystyczne tych cieni:) w wolnym czasie zajrzyj do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj,jakie piękne kolorki! Ja niestety dostałam niebieskie cienie, a nie przepadam za tym kolorem na powiekach ;) Ale i tak są bardzo dobre ;)
    Obserwuję i pozdrawiam ;*
    Zapraszam w wolnej chwili do siebie na http://anetine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń