środa, 2 października 2013

OTRZYMANE KOSMETYKI DZIĘKI WSPÓŁPRACY Z WYMAGAJACA.PL

Kilka dni temu nawiązałam współpracę ze sklepem internetowym oferującym szeroką gamę kosmetyków w korzystnych cenach. W asortymencie sklepu znajdziemy kosmetyki dla mam, nastolatków, dzieci, mężczyzn, a także perfumy, kosmetyki do makijażu oraz kosmetyki do pielęgnacji ciała.  

Byłam przekonana, że otrzymam jeden produkt do przetestowania. Dziś otrzymałam przesyłkę, której zawartość pozytywnie mnie zaskoczyła :)


Otrzymałam:

- korektor kryjąco-rozświetlający do skóry wrażliwej w odcieniu nude firmy EVELINE,
- korektor do brwi w kolorze czarnym firmy EVELINE,
- krem-maska do rąk i paznokci firmy EVELINE ,
- koncentrat antycellulitowy 6 próbek po 7 ml firmy EVELINE.

Już dziś wezmę się za testowanie koncentratu antycellulitowego, o efektach napiszę w kolejnych postach.

Jeszcze raz dziękuje za otrzymane kosmetyki oraz obdarzenie mojej osoby zaufaniem.

A tym czasem zapraszam Was na stronę sklepu:











5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuje, mam nadzieję że to nie ostatnia moja współpraca :)

      Usuń
  2. Gratuluję współpracy :) Jak Ci się udało ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwsza wyszłam do nich z inicjatywą, byłam mile zaskoczona, że się zgodzili na współpracę :)

      Usuń
  3. Gratulacje.Fzięki za komentarz.też obserwuje.

    OdpowiedzUsuń