czwartek, 17 października 2013

OTRZYMANE BRANSOLETKI DZIĘKI WSPÓŁPRACY z BLACHETT BRACELETS

Moją kolejną współpracę nawiązałam z Blachett Bracelets. Nie musiałam długo czekać na przesyłkę. W kopercie znalazłam ozdobną torebeczkę, dwie prześliczne bransoletki oraz dodatkowe koluszka do przedłużenia łańcuszka.
Bransoletki są ręcznie robione, lekkie, solidnie wykonane w żywych, modnych kolorkach. W rezultacie mogą wzbogacić nasze nudne ubranie. Przypadły do gustu nie tylko mi, ale także moim znajomym. 

Otrzymałam:

- bransoletkę w kolorze różowym ze srebrnym łańcuszkiem,
- bransoletkę w kolorze niebieskim ze złotym łańcuszkiem.

Dziękuje za niesamowitą przesyłkę oraz obdarzenie mojej osoby zaufaniem. Gratuluje pomysłu i talentu :)
Zapraszam Was na stronę, na której możecie obejrzeć inne bransoletki bądź je zamówić:






Bransoletkę można nosić samą lub razem z innymi bransoletkami/zegarkami. Osobiście łączę jak na powyższym zdjęciu :) 

6 komentarzy:

  1. ciekawe...
    a ja zapraszam do mnie: http://swiatdzikuski26.blogspot.com/ tu kilka moich prac...
    oraz na nk, gdzie są wszystkie prace i w przystępnych cenach:) http://nk.pl/#profile/38251496

    OdpowiedzUsuń
  2. Też otrzymałam takie bransoletki tyle, że na mnie za duże troche :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam chudziutką rączkę, skróć sobie - odejmij kilka koluszek i będzie dobrze :)

      Usuń
  3. My też dostaliśmy te bransoletki.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń