wtorek, 22 października 2013

KOLEJNA WYGRANA W KONKURSIE od NIVEA

Wczoraj przyszły do mnie m.in. wygrane nagrody w konkursie " 4 minuty dla przyjaciółki " organizowanym przez Nivea. Spośród tylu tysięcy zgłoszeń wygrało zgłoszenie mojego narzeczonego. Oczywiście jemu te balsamy są niepotrzebne więc jeden zostawiłam sobie, a drugi dałam siostrze. Bardzo jestem ciekawa jak się sprawdzą :)
O konkursie informowałam Was tutaj:


Otrzymałam:

- dwa nawilżające balsamy do ciała pod prysznic NIVEA ( 400 ml )


9 komentarzy:

  1. Gratki!
    ja także brałam udział,ale się nie udało ;<

    Obserwuje i zapraszam do siebie :)
    U mnie dużo o tym co ZA DARMO można wyrwać z sieci i nie tylko.

    probkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja i moja siostra też je wygrałyśmy! Bardzo się cieszę, ponieważ doskonale nawilżają skórę i przepięknie pachną. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluję :) mojej siostrze do gustu nie przypadły niestety :)

      Usuń
  3. Mnie również udało się wygrać, jednak jakoś nie przepadam za tym ;p Wolę pobalsamować się standardowo :D

    OdpowiedzUsuń