sobota, 19 października 2013

DARMOWA PACZKA PRODUKTÓW DO TESTOWANIA

Wczoraj zawitał do mnie kurier z niewielką paczuszką. Kilka dni wcześniej wzięłam udział w najnowszej kampanii na rekomenduj.to - wypełniłam ankietę, potwierdziłam wszystkie dane i tak o to dostałam się do etapu testowania. 

Otrzymałam:

- 4 paczki Jelitonu - naturalnego błonnika ( w każdej paczce znajduję się 18 saszetek po 5 g ),
- ulotki z dwoma przepisami,
- gazetkę powitalną.

Zastosowanie Jelitonu:

- poprawia pracę jelit,
- usuwa toksyny z organizmu,
- wspomaga odchudzanie,
- skuteczny na zaparcia,
- działa osłonowo.

Zachęcam Was do zarejestrowania się na poniższej stronie, gdzie poprzez m.in. wypełnianie ankiet  możecie mieć możliwość testowania produktów całkowicie za darmo. Waszym zadaniem będzie dodanie opinii swojej oraz znajomych, uzupełnienie raportu końcowego. 







9 komentarzy: