czwartek, 26 września 2013

PRZESYŁKI OD: WSPIA / BURBERRY / PORTALU FAMILIE

U mnie dzisiaj aż 4 bardzo fajne przesyłki.

1.  Przesyłka od Wyższej Szkoły Prawa i Administracji Rzeszów - Przemyśl 

Otrzymałam:

- dwa informatory,
- kilkanaście linijek z kalendarzem.



2. Przesyłka od Burberry

Otrzymałam: 

- 2 x 3 próbki perfum w formie tatuażu.



Aby zamówić wystarczy wypełnić formularz:



 3. Przesyłka od Stampen Media Poland. Nic u nich nie zamawiałam.
    Wiem, że są związani z portalem http://www.familie.pl/ . Akurat tam mam założone konto.

Otrzymałam:

- nową książeczkę dla dzieci - " Mały króliczek jedzie pod namiot "
- plan lekcji,
- naklejkę.






4 komentarze:

  1. to dziwne bo ja nic od nich nie dostałam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwna jest dla mnie ta przesyłka, bo nie zamawiałam nic :)

      Usuń
  2. Niestety nie mam Cię na liście obserwujących :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo jakie fajne idealne dla kuzyna by było :)

    OdpowiedzUsuń