poniedziałek, 16 września 2013

DARMOWE PRÓBKI KOSMETYKÓW OD MUSTELA

W kolejnej przesyłce otrzymałam: 
- Mustela 9 misięcy podwójnie działający krem przeciw rozstępom ( 10 ml )
- Mustela Bebe żel do mycia głowy i ciała ( 50 ml )
- Mustela Bebe krem nawilżający do twarzy Hydra ( 5 ml )
- kosmetyczkę na zamek, ulotki.

Czas dostawy :           około 2,5 miesiąca
Forma dostawy :        Poczta Polska - list zwykły
Stan przesyłki :         brak uszkodzeń 


Jeżeli chcesz otrzymać i wypróbować bezpłatnie ich produkty zarejestruj się w Klubie Mustela:


4 komentarze:

  1. też dostałam tylko inny zestaw w rozowej kosmetyczne, fajnie sie sprawdzil

    OdpowiedzUsuń
  2. ja narazie jestem na etapie testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno dostałam od tej firmy paczkę ale z jednym kremem tylko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co pamiętam jeden krem dostawało się jeżeli ktoś zaznaczył opcję "jestem w ciąży" :)

      Usuń