wtorek, 24 września 2013

DARMOWA PAKA GADŻETÓW OD FIRMY UNIVERSAL

W niedziele napisałam do firmy UNIVERSAL o drobne materiały promocyjne, dzisiaj otrzymałam przesyłkę. Najbardziej ucieszyłam się z maty oraz pen drive'a. Ostatnio wygrałam kilka konkursów jak i nawiązałam kontakt z kilkoma firmami. O wszystkim będę informować na bieżąco. A tym czasem zapraszam Was na stronę : 



Otrzymałam:

- dużą mate/podkładkę na biurko,
- 5 książek związanych z tematyką firmy,
- pen drive 4 G :) 
- ulotki,


Czas dostawy :           2 dni robocze
Forma dostawy :        Firma kurierska
Stan przesyłki :         brak uszkodzeń 










8 komentarzy:

  1. a jak napisalas do nich to odpisali cos???? tez chce pena :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat ta firma mi nic nie odpisała :)

      Usuń
  2. mi to zawsze wiatr w oczy ;/ ulotki kalendarzyki i takie pierdoly a tu takie fajne gadzety i wygrane tez tak bym chciala

    OdpowiedzUsuń
  3. może trafiłaś na okres w którym już wszystko wysłali ? nie wiem czasami piszę ponad 100 wiadomości a tylko kilka firm się do mnie odezwie

    OdpowiedzUsuń
  4. szczęściara :) Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi napisali z tego banku, a ma Pan u nas konto?,jeśli nie,zapraszamy do zakładania,jeśli Pan już będzie miał,proszę napisać ponownie prośbę o gadżety,a na pewno je Pan otrzyma. ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tak odpisywali z innych banków, w których nie miałam założonego konta :P

      Usuń