środa, 11 września 2013

DARMOWA PACZKA GADŻETÓW OD LG !

Z produktami firmy LG miałam do czynienia nie raz, bardzo sobie chwale ich sprzęt, który posiadałam tzn. telewizor oraz telefony.
Tym razem ja napisałam prośbę o darmowe gadżety do firmy LG, następnego dnia otrzymałam paczkę.
Nie spodziewałam się takiej zawartości paczki.
Najbardziej cieszę się ze wskaźnika laserowego z pewnością przyda mi się do prezentacji na studiach.

A co było w środku:

- wskaźnik laserowy z diodą firmy Flatron LG z dodatkowymi bateriami ;)
- 2 długopisy w eleganckim etui,
- smycz z logo LG,
- list z podziękowaniem.



Czas dostawy :          1 dzień roboczy
Forma dostawy :        Firma kurierska
Stan przesyłki :         brak uszkodzeń    -   wszystko ładnie, starannie zapakowane :)






12 komentarzy:

  1. Przepraszam a na jaki konkretnie adres pisałaś jeśli można wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  2. spoko ze dodajesz nie tylko posty o wygranych ale tez inf o konkursach i dajesz namiary. daje suba i zamierzam zagladac codziennie

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dostałam upominek od LG ale skromniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie to zależy od imienia, jak jest kobieta dostaje to co powyżej, jak mężczyzna to portfel widziałam też u niektórych etui na paszport i zawieszkę do bagażu też fajne :)

      Usuń
  4. Dla mnie z Lg, kilka dni temu odpisali,że nie wysyłają gadżetów,żebym brał udział w konkursach na facebooku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widocznie za dużo osób skorzystało, spróbuj po Nowym Roku może się uda :)

      Usuń
    2. a na jakiego maila im pisalas wiadomosc?

      Usuń
  5. Ha, napisali że odbiór osobisty, Warszawa :p ale ja od Warszawy 201 km. ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak kiedyś będziesz jechał/a to warto do nich podjechać ;)

      Usuń
  6. Na jaki adres można wysłać prośbę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to było już dawno więc niestety nie pamiętam :( ale wyżej piszą że i tak już nie wysyłają

      Usuń