środa, 7 sierpnia 2013

Darmowa Paczka od Moja Nowa Figura

Jakiś miesiąc temu napisałam maila do kontakt@mojanowafigura.pl  z prośbą o wysłanie darmowych próbek herbat a otrzymałam paczkę z pełnowartościowymi produktami.

Otrzymałam:

- Kapsułki odchudzanie i spalanie tkanki tłuszczowej
- Saszetki wspomagające odchudzanie przez redukcję apetytu
- Herbatę wspomagającą prawidłową przemianę materii
- oraz Herbatę wspomagające odchudzanie i oczyszczanie organizmu
Najbardziej przypadła mi do gustu herbatka na przemianę materii i jędrność skóry.
Ma bardzo delikatny owocowy smak, po kilku tygodniach stosowania uważam, że picie tej herbatki wspomaga przemianę materii.

Kapsułki oraz saszetki oddałam koleżance, nie mogę stosować takich produktów.
Z kolei herbata wspomagająca odchudzanie i oczyszczanie organizmu także jest dobra, jej piłam mniej więc narazie o efektach się nie wypowiem.

Czy kupie tą herbatę ? Na pewno ! 










1 komentarz: